نوشته شده توسط : احسانی
 
صدای چند انفجار در مرکز بغداد شنیده شد

خبرگزاری فارس: در آستانه نشست اتحادیه عرب، سه انفجار در مرکز بغداد گزارش شد.

خبرگزاری فارس: صدای چند انفجار در مرکز بغداد شنیده شد

 

به گزارش فارس، رسانه دولتی بی‌بی‌سی خبر داد در آستانه آغاز نشست اتحادیه عرب در بغداد، سه انفجار در مرکز این شهر شنیده شده است.

نشست اتحادیه عرب که محور اصلی آن راناآرامی‌های سوریه تشکیل می‌دهد، هم‌اکنون در بغداد در حال برگزاری است.

به گزارش این رسانه، تا کنون جزئیاتی از این انفجارها اعلام نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
انتقاد شدید بینر از اظهارات جدید اوباما درباره سپر موشکی

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای انتقادآمیز به کاخ سفید موضع جدید "باراک اوباما" در قبال سامانه موشکی و نرمش وی در قبال روسیه را به شدت زیر سوال برد.

خبرگزاری فارس: انتقاد شدید بینر از اظهارات جدید اوباما درباره سپر موشکی

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، "جان بینر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به "باراک اوباما" رئیس جمهوری این کشور اقدام اخیر وی در رابطه با مسائل مربوط به سامانه موشکی با روسیه را زیر سوال برد.

رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در این نامه از اوباما سوال پرسید که آیا وی قصد دارد امتیازات انحصاری را به صورت یکجانبه در زمینه سامانه موشکی به روسیه اعطا کند یا خیر.

انتقاد جمهوری‌خواهان از اظهارات اوباما درباره سامانه موشکی پس از آن مطرح شد که گفتگوی «اوباما» و «دیمیتری میدویدیف» در یک نشست خصوصی در حاشیه اجلاس امنیت هسته‌ای سئول توسط یک روزنامه‌نگار روسی ضبط و منتشر شد.

اوباما ظاهرا در این گفت‌وگوی خصوصی از «میدویدیف» می‌خواهد پیامش را به «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور منتخب مردم، برساند. وی در این پیام به «میدویدیف» می‌گوید: این آخرین انتخابات من است. بعد از انتخاب شدنم، موضع من نرم‌تر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، اوباما در این گفت وگوی خصوصی می‌افزاید: «... در مورد تمام این موضوعات و به ویژه در موضوع دفاع موشکی... این موضوع می‌تواند حل شود اما چیزی که اهمیت دارد این است که او [ولادیمیر پوتین] به من فرصت بدهد.»

منابع خبری اعلام کردند میدویدیف در پاسخ به اوباما گفته است: اهمیت پیامتان در مورد فرصت دادن به شما را می‌فهمم.

این اظهارات بلافاصله انتقاد جمهوریخواهان از جله "میت رامنی" کاندیدای جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا را برانگیخت، اما رئیس مجلس نمایندگان کنگره اعلام کرده بود که این انتقادها باید زمانی مطرح شود که اوباما به واشنگتن بازگردد. از همین رو وی نامه خود را تا روز گذشته تسلیم کاخ سفید نکرده بود.

با بازگشت اوباما به واشنگتن از نشست امنیتی سئول، بینر در نامه ای که به کاخ سفید فرستاد از اوباما خواسته است تا منظور خود را در خصوص اظهاراتی که مطرح کرده بویژه درباره موضوع "انعطاف پذیری بیشتر در رابطه با سامانه موشکی" مطرح کند.

بینر در این نامه تأکید کرد: هرگونه سورپرایز رئیس جمهور برای بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر بسیار ناخوشایند خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مهمترین عناوین امروز نشریات آلمانی زبان
تردید کنگره آمریکا درباره امکان موفقیت اقدام نظامی علیه ایران

خبرگزاری فارس: دیدار پاپ با کاسترو در کوبا،افزایش مجازات اعدام در ژاپن و اخباری از تحولات جهان عرب مهمترین عناوین امروز اخبار خارجی نشریات آلمانی زبان بودند.

خبرگزاری فارس: تردید کنگره آمریکا درباره امکان موفقیت اقدام نظامی علیه ایران

 

به گزارش فارس مهمترین عناوین اخبار خارجی امروز نشریات آلمانی، زبان درج شده در پایگاه‌های اینترنتی آنها به شرح زیر است:

 

روزنامه آلمانی "فرانکفورترآلگماینه:

-دیدار پاپ و  کاسترو در کوبا

-افزایش مجازات اعدام در ژاپن

 

روزنامه اتریشی "دراشتاندارد":

-انتقاد پاپ از تحریم آمریکا علیه کوبا

-دختر کازینسکی خواستار رسیدگی به پرونده مرگ پدر شد

- اعلام حمایت روبیو از رامنی

 

نشریه آلمانی "فوکوس:

-افزایش احتمال انتخاب مجدد سارکوزی

-بیشترین میزان مجازات اعدام پس از آمریکا در ژاپن 

 

روزنامه آلمانی "ولفزبورگرآلگماینه":

-رئیس جمهور مجارستان باید استعفا بدهد

-اعزام 3 هزار نظامی به جنوب لیبی

 

 

روزنامه آلمانی "تسایت":

-ابراز تردید کنگره آمریکا درباره امکان موفقیت حمله نظامی به ایران

-نشست بغداد الگویی برای کشورهای عربی خواهد بود

 



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری رشت:
امسال پروژه جدیدی در رشت کلید نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: سیاست‌های شورای شهر رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این شهر است و قرار نیست در سال جاری پروژه جدید استارت بخورد.

خبرگزاری فارس: امسال پروژه جدیدی در رشت کلید نمی‌خورد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح ظهر امروز در جمع خبرنگاران تجهیز مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر را مهم دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

وی، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها بیان داشت: خبرنگاران به معنای تمام تاریخ و آنچه که از گذشتگان به ما رسیده و نیز کاتبان دوران هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، داشتن تعهد خبرنگاری را جزو رسالت مهم نامید و تصریح کرد: رسانه‌ها مسئولان را در امر اجرایی کمک و خدمات‌رسانی کمک کرده و ما را در اجرای امور عمرانی و شهرسازی همراهی کنند.

وی، با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها قبل از سال جدید تعیین می‌شود، افزود: سیاست‌های شورای شهر رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این شهر است و قرار نیست در سال جاری پروژه جدید استارت بخورد.

ناصح، با اشاره به اینکه سال 91 سال اتمام پروژه‌های نیمه تمام در رشت است، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌های نیمه تمام پل کابلی میدان مصلای رشت است که باید امسال به اتمام برسد.

وی، با بیان اینکه کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت در سال گذشته 40 جلسه برگزار کرد، یادآور شد: در این جلسات 57 مصوبه به تصویب رسید که در راستای تکمیل پروژه‌های سال‌های ماقبل بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، پیگیری مصوبات این شورا را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به بودجه‌ای که پیش‌بینی شده اگر بتوانیم در سال جدید آنها را به اتمام برسانیم کاری مهم صورت می‌گیرد.

وی، افزود: امیدواریم با وجود تمام مشکلات اقتصادی در سال جاری روند عمرانی و اجرایی را به خوبی پیگیری کنیم و کارهای نیمه تمام را به پایان برسانیم.

ناصح، آسفالت رشت را نامرغوب نامید و اذعان داشت: در استان تولید مصالح با کیفیت ضعیف است و ماندگاری مصالح در بسترهای زیرساختی پاسخگو نیست و باید در این زمینه تجدید نظر شود.



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
شهردار گناوه:
30 هزار متر پیاده‌رو سازی در ساحل گناوه انجام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: 30 هزار متر مربع پیاده روسازی در کنار ساحل و نقاط مختلف شهر انجام گرفته است.

خبرگزاری فارس: 30 هزار متر پیاده‌رو سازی در ساحل گناوه انجام شد

 

علی بیروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: تمام تلاش خود را کردیم تا فضایی مناسب برای رفاه هموطنان ایجاد کنیم.

وی افزود: شهرداری گناوه در چند ماه آخر سال 90 تمام تلاش خود را کرد تا فضای مناسبی را برای اسکان و رفاه حال هموطنان ایجاد کند.

شهردار گناوه بیان داشت: 30 هزار متر مربع پیاده روسازی در کنار ساحل و نقاط مختلف شهر انجام گرفته است که همین امر موجب شده هموطنان عزیز بهتر بتوانند چادرهای خود را برپا کنند.

شهردار گناوه ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندار با مجموعه شهرداری گفت: شهرداری امسال توانسته حمل و نقل رایگان مسافران از کنار ساحل به مرکز شهر را توسط چهار دستگاه اتوبوس انجام دهد.

بیروتی عنوان داشت: سرویس بهداشتی یکی از مشکلاتی است که سال‌های گذشته مسافران با آن روبرو بوده‌اند که امسال 50 چشمه سرویس بهداشتی به صورت کانکسی و سیار و 12 چشمه حمام عمومی سیار به سرویس‌های قبلی افزوده شده است.

شهردار گناوه گفت: نصب بنرهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در تمام نقاط شهر توسط شهرداری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: احداث و نصب 30 دوش ساحلی به شکل جانوران دریایی در ساحل، راه اندازی اتوبوس توریستی برای بازدید از اماکن متبرکه و ابنیه تاریخی و مناظر زیبای گناوه، احداث 20 نقطه از شهر و ساحل برای شارژ تلفن همراه، توزیع روزانه 500 هزار کیسه زباله و نصب سطل زباله، پاکسازی ساحل همه روزه با حضور شهروندان و شهرداران محله از ساعت 8 تا 10 صبح، راه‌اندازی چهار نمازخانه سیار در کنار ساحل و نصب ست‌های بازی در پارک‌های ساحلی و ...از اقدامات شهرداری گناوه بوده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
تل آویو آغازگر رقابت هسته‌ای در منطقه است/
گاردین: در صورت هرگونه حماقتی علیه ایران مردم این کشور در کنار سران نظام خواهند بود

خبرگزاری فارس: یکی از نویسندگان سرشناس انگلیسی طی گفتگو با روزنامه "گاردین "ضمن تاکید بر مصائب فاجعه‌بار هرگونه حمله نظامی احتمالی علیه ایران، به حمایت حداکثری مردم از جمهوری اسلامی و سران آن اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: گاردین: در صورت هرگونه حماقتی علیه ایران مردم این کشور در کنار سران نظام خواهند بود

 

به گزارش فارس،"یان مک ایوان‌"، نویسنده انگلیسی که در سال 2005 رمان "شنبه"  وی بطور گسترده‌ای در مورد مداخله نظامی در عراق تعبیر شد‌، هم اینک اذعان می‌کند هرگونه حمله علیه ایران و با هدف نابودی توانمندی هسته‌ای این کشور فاجعه بار خواهد بود.

بنابر‌این گزارش، "مک ایوان" که جهت شرکت در مراسم ویژه روزنامه گاردین که در آن چند چهره ادبی، سیاسی و مطبوعاتی نیز حضور داشتند به دفتر این روزنامه انگلیسی رفته بود‌، طی سخنانی اظهار داشت: من همگام با گروه بیشماری هستم که هرگونه حمله بر علیه ایران را فاجعه بار می دانند. من تصور می‌کنم که مصیبت‌، صدمات و پیامد‌های ناخواسته حمله به ایران فراتر از باور خواهد بود.

"گاردین"  سپس  در توصیف "مک ایوان" می‌نویسد: با وجود این‌‌که وی در آغاز با مباحثات مربوط به برکناری صدام حسین از قدرت موافق بود اما بعدا عمیقا متقاعد شد که دولت بوش قادر به اداره کشور در پی نبرد با عراق نیست.

به نوشته این روزنامه‌، "مک ایوان" راجع به جمهوری اسلامی گفت: حکومت ایران شاید دچار برخی مشکلات باشد اما هرگونه تهاجمی بر علیه این کشور باعث اتحاد و حمایت مردم ایران از حکومت مذهبیشان خواهد شد.

وی همچنین ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر این که تاخیر انداختن در اقدام نظامی بر علیه برنامه‌های  هسته‌ای ایران باعث می‌شود تا این کشور تاسیسات خود را در زمینه ساخت سلاح هسته‌ای در سایت‌های زیر‌زمینی مخفی کند و  آن‌گاه دیگر آن ها غیر قابل دسترسی خواهند بود را رد کرد.

 

*تلاش برای جدایی انداختن بین مردم ایران و نظامشان چیزی جز آبروریزی برای غرب به همراه ندارد

 

"مک‌ایوان" سپس با نکوهش رژیم صهیونیستی و جاه طلبی‌های اتمی تل آویو افزود: ای کاش هرگز تل آویو مبادرت به ساخت سلاح‌های هسته‌ای نمی‌کرد زیرا آنوقت یک یا چند قدرت منطقه‌ای نیز  مسیر هسته‌ای شدن را در پیش نمی گرفتند.

وی در خاتمه گفت: هرچند که حکومت ایران در داخل مخالفانی دارد اما با وجود چنین مردم با فرهنگی جدایی انداختن بین آن‌ها و نظامشان برای غرب چیزی جز آبرو‌ریزی به همراه ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
آقای گنجی، سخن گفتن در مورد مردم ایران خیال پردازی است یا واقعیت؟

خبرگزاری فارس: گنجی: «تا حدی که من می فهمم باید به سراغ اقشار متفاوت اجتماعی رفت، آنان را سازماندهی کرد و مطالبات آنها را بیان و پیگیری کرد.»

خبرگزاری فارس: آقای گنجی، سخن گفتن در مورد مردم ایران خیال پردازی است یا واقعیت؟

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جام نیوز، سایت رادیو فردا پنج شنبه 29 مارس(10 فروردین) مقاله ای از اکبر گنجی درنقد و بررسی مخالفان جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد.

گنجی در بخشی از یادداشت خود ضمن اعتراف به شکست جنبش به اصطلاح سبز می نویسد: «جنبش سبز که محصول مشارکت همه مخالفان بود، شکست خورد. اگر چه دلایل و علل اعتراض سیاسی همچنان وجود دارد، اما شکست، گرد مرگ بر همه جا می پراکند، یأس و سرخوردگی پدید آورد و همه را به لاک تنهایی و تک افتادگی باز گرداند.»

وی در ادامه با اشاره به طرح های براندازی مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: «گروه هایی می گویند همه راه ها بسته است و هیچ کاری نمی توان انجام داد. رژیم اصلاح ناپذیر است و تنها راه پیش روی، سرنگونی رژیم با کمک خارجی، تحریم های فلج کننده اقتصادی، حمله نظامی، پول گرفتن اپوزیسیون از دولت های خارجی و اپوزیسیون سازی مطابق مدل لیبی و سوریه است.

این گروه نیز این نوع پروژه ها را تعقیب می کنند. برخی از سازمان ها وارد مراحل عملیاتی مشترک با دولت های خارجی شده اند، اما برخی دیگر، پول گرفتن اپوزیسیون از دولت های خارجی، تحریم های اقتصادی فلج کننده، تهاجم نظامی دولت های خارجی به ایران، همکاری و همسویی با دولت های متجاوز را توجیه کرده و به دنبال جمع کردن نیروهای همسوی با دولت های غربی و ساختن اپوزیسیون مورد حمایت آمریکا هستند. اپوزیسیونی که بخواهد مفت و مجانی به قدرت برسد، باید هم تحریم های اقتصادی کمرشکن و تهاجم نظامی به ایران را تشویق نماید.»

گنجی در پایان به راهکار خود برای براندازی نظام اشاره کرده و می نویسد: «تا حدی که من می فهمم، راه دیگری نیز وجود دارد که نتیجه بخش است. به جای دولت، باید به جامعه نظر انداخت. به جای تسخیر قدرت سیاسی، باید به فکر تسخیر مردم- یا هژمونی در جامعه ی مدنی- بود. اگر خواهان دموکراسی هستیم، باید مردم را از طریق سازمان یابی های متنوع و متکثر قدرتمند ساخت. باید در میان مردم پایگاه اجتماعی پدید آورد. با طرح شعارهای انتزاعی معطوف به تسخیر دولت، لزوماً نمی توان به مقصدی رسید. باید به سراغ اقشار متفاوت اجتماعی رفت، آنان را سازماندهی کرد و مطالبات آنها را بیان و پیگیری کرد.»

گفتنی است در حالی اکبر گنجی که خود چند سالی است با پناه بردن به دامان غرب به جمع اپوزیسیون پیوسته از راه کار خود برای "تسخیر مردم" سخن به میان آورده است که وی چندی پیش در یادداشتی که در سایت اینترنتی روز آنلاین منتشر شد ضمن بررسی این پرسش که چرا در ایران جنبش ضد رژیم وجود خارجی ندارد؟ با "غیر واقعی" و "خیال پردازی" خواندن تحلیل های اپوزیسیون نسبت به مردم ایران نوشت: «اپوزیسیون طی 33 سال گذشته دائماً سقوط شش ماهه رژیم را به مردم وعده داده است. اما آن وعده ها نقد نشده است. چرا؟ یکی از دلایل این امر این بوده که مخالفان مقیم خارج «آرزوی» خود را «واقعیت» قلمداد می کردند. هرگونه تحلیلی نیازمند تصویری صادق از واقعیت است. تصویر کاذب از «رژیم» و «مردم» آدمی را به خیال پردازی سوق می دهد.»

گنجی در ادامه یادداشت خود در روز آنلاین، اپوزیسیون خارج نشین را فاقد قدرت بسیج اجتماعی توصیف کرده و افزود: «مسائل و مشکلات موجود موجب «استیصال» کامل اپوزیسیون شده است. آنها می گویند ما هیچ پایگاهی در داخل نداریم و رژیم هم به هیچ طریقی ساقط کردنی نیست پس تنها راه ممکن، تهاجم نظامی دول خارجی به ایران است بنابراین ما باید خود را به دولت های غربی بشناسانیم و آمریکا و اسرائیل را به تهاجم نظامی تشویق کنیم.»

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
از هفتم فروردین ماه جاری صورت می‌گیرد
اعزام دانشجویان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی از تبار آسمانیان بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، برای کمک رسانی به عشایر، هفتم فروردین ماه جاری به مناطق محروم این استان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری فارس: اعزام دانشجویان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مناطق محروم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: این گروه از هفتم تا سیزدهم فروردین سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به روستاهای کلکله، سروک، معدن اعزام شده و به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی می‌پردازد.

وی افزود: بسیجیان اعزامی، در امور فرهنگی، آموزشی و عمرانی به روستاییان کمک کرده و برای بهبود وضعیت بهداشتی روستاییان فعالیت می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه خودکفایی کشور، با حمایت از تولیدات داخلی محقق می‌شود، گفت: حمایت از نیروی کارآمد و تولید کنندگان یکی از راهکارهای توسعه کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با تبعیت از ولایت فقیه بوده و اکنون نیز این روند ادامه دارد.

این مسئول به نامگذاری امسال از سوی امام خامنه‌‎ای اشاره کرد و یادآور شد: مردم و مسئولان با حمایت از تولید کنندگان و نیز فرهنگ کردن خرید اجناس ایرانی می‌توانند به خودکفایی کشور کمک کنند.

طاهری ابراز داشت: تولید اجناس با کیفیت در کشور، انگیزه را برای خرید کالای خارجی کمتر می‌کند و از سوی موجب توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، افزود: استکبار جهانی با تحمیل جنگ و سایر اقدامات علیه ایران می‌خواست نامی از اسلام در ایران و جهان باقی نماند که با رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همچنین مقاومت مردم، امروز ایران به الگویی برای سایر کشوری تبدیل شده است.

این مسئول اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب همه ساله با شناخت از شرایط موجود کشور برای سربلندی و عزت ایران اسلامی راهکاری جدید انتخاب می‌کنند و امسال را نیز برای خود کفایی کشور سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مسابقات تنیس فیوچرز - ترکیه
صعود دو تنیسور ایران به مرحله دوم

خبرگزاری فارس: در نخستین روز برگزاری هفته دوم رقابت‌های تنیس فیوچرز ترکیه و در جدول انفرادی (انتخابی) دو پیروزی و دو شکست حاصل تلاش تنیسورهای ملی‌پوش کشورمان بود.

خبرگزاری فارس: صعود دو تنیسور ایران به مرحله دوم

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در نخستین روز برگزاری این دیدارها شاهین خالدان ۲ بر صفرپدراگ مارجانوویچ از صربستان را سد راه خود برداشت، محسن حسین زاده با نتیجه ۲ بر یک آندریف ژیلنسکی از امریکا را شکست داد و مرتضی معظم نیز با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب موریس دتینگر از آلمان شد.

در ادامه نیز دیدار کیارش سوری و جوسلین دویلیرس از فرانسه ۳ ساعت و ده دقیقه به طول انجامید که در نتیجه سوری در ست سوم  این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک واگذار حریف خود کرد.

امروز و در دومین روز برگزاری این دیدارها محسن حسین زاده به مصاف حریفی از اتریش خواهد رفت  و شاهین خالدان با الکساندر خالانسکی از روسیه به رقابت خواهد پرداخت.

این مسابقات به مدت یک هفته و بر روی زمین هارد کورت برگزار خواهد شد و ۶۴ بازیکن از کشورهای  چک، سوئد، بلغارستان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، مقدونیه، تونس، برزیل، رومانی، ترکیه، صربستان، امریکا، چین، اتریش، اکراین، بلژیک، هلند و ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان متشکل از ۴ بازیکن، سرپرست و سرمربی از ۲۵ اسفندماه به مدت دو هفته جهت شرکت در رقابت‌های فیوچرز و برگزاری اردوی تدارکاتی به ترکیه اعزام شدند که سرمربیگری تیم ایران بر عهده مصطفی صالح و سرپرست تیم فرشاد صفتی است.



:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خواستار شد
نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای تولید ایران در کشور نهادینه شود.

خبرگزاری فارس: نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در کشور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا با نامگذاری سال‌ها اقتدار کشور را افزایش و دشمنان را ناکام می‌سازند.

وی افزود: برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اما با مطالعه دقیق در دستور کار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

سرافراز ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق مدیران و مسئولان کشور، فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال تحقق یافته و با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، کشور از وابستگی به تولیدات خارجی بی نیاز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به اهمیت خرید اجناس ایرانی اشاره و گفت: مردم ایران با خرید تولیدات ایرانی، ورود کالاهای بیگانگان را به کشور کاهش می‌دهند.

وی از تولید کنندگان نیز خواست در تولیدات خود رعایت کامل استاندارد، صورت گیرد که این امر خود بهترین تشویق برای استفاده از اجناس تولید کشور است.

سرافراز با تأکید بر اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی برای مقابله با دشمن باید از کالای داخلی استفاده کنند، ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از کالای تولید ایران در کشور نهادینه شود.

این مسئول حضور در مناطق عملیاتی و آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان درس آموز دانست و گفت: درسال‌های آغازین جنگ علیه ایران، رزمندگان اسلام از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار نبودند و نیز آموزش‏های لازم را نداشتند آما با تبعیت از ولایت کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشتند.

وی تصریح کرد: بسیاری از ابتکارات فرماندهان و رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، برای فرماندهان عالی رتبه جهان حیرت آور بود و امروز در دانشگاه‌های معتبر نظامی دنیا تدریس می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به نقش مردم در راستای استکبار ستیزی اشاره و افزود: مردم ایران اسلامی در طی سه دهه گذشته ثابت کردند که اجازه سود جویی به بدخواهان و دشمنان نمی‌‎دهند و در این حرکت جهادی نیز با مصرف کالای تولید داخلی موجب توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در ایران اسلامی خواهند شد.

سرافراز در پایان اذعان داشت: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در اصل تداوم جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم با کار، تلاش و فراوان صورت می‌گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()